آبیدر استوک

فروشگاه اینترنتی و سایت تخصصی لپتاپ استوک

آبیدر استوک

فروشگاه اینترنتی و سایت تخصصی لپتاپ استوک

سال ٩٧ فروشگاه فروش لپ تاپ استوک آبیدر استوک با هدف تامین لپ تاپ استوک باکیفیت تاسیس شد. ما سعی کرده‌ایم با تامین لپ تاپ‌های استوک اروپایی و آمریکایی مرغوب، رضایت خریداران را جلب کنیم. نکته جالب در مورد لپ تاپ استوک قیمت آن است. بودجه مورد نیاز برای خرید یک لپ تاپ استوک تقریبا یک سوم بودجه مورد نیاز برای خرید یک لپ تاپ تازه با مشخصاتی مشابه است.در حال حاضر لپ تاپ‌هایی که امکان تامین آنها وجود دارد عموما شامل برندهای HP، Dell، Lenovo، Asus می‌باشند. این برندها از جمله برندهای معتبر و باکیفیت جهانی هستند. همچنین در این مدت به صورت تخصصی و حرفه‌ای در حال تامین محصولات مایکروسافت بوده‌ایم.

  • ۰
  • ۰

اگر شما از پاف های جلو مبلی لمسه دوزی شده و میز های پذیرایی لمسه دوزی شده بهره بگیرید به این مهم ساده تر نزدیک می شوید. از هنر لمسه دوزی شده برای فضاهای بسیار زیادی استفاده می شود. مبل چستر و چینش آن کار بسیار ساده ای است که شما را به راحتی به ایده پردازی سبک کلاسیک نزدیک می کند. مبل های چستر عموماً از دو کاناپه سه نفره و دونفره بهره گرفته اند که در کنار دو مبل تکی یک سرویس هفت نفره را برای شما فراهم می سازند. مجله بست فرنیچر شما می توانید با اضافه کردن صندلی های مهمان یا پاف های کنار مبلی آن ها را به یک سرویس نه نفره یا دوازده نفره تبدیل کنید. این امر به فضای دکوراسیون داخلی منزل شما و ابعاد و اندازه اتاق نشیمن؛ اتاق کار و اتاق پذیرایی شما منوط می شود. از همین رو بر اساس اندازه فضایی که در اختیار دارید می توانید تعداد این صندلی ها را مشخص کنید.

  • طراحی دیزاین اتاق
  • اجازه ورود رنگ ها را به زندگیتان بدهید
  • مبل کلاسیک مدرن
  • باقی گذاشتن فضای باز میان وسیلهها،

هر شخصی سلیقه خاص خود را دارد، بنابراین مبلمان و سایر لوازم دکوراسیون خود را با توجه به آن انتخاب میکند. اما میتوان با رعایت چند اصل ساده و کوچک، بهترین و اصولی ترین چیدمان را داشته باشید. این مکان قلب منزل شماست و داشتن یک دکوراسیون مدرن برای پذیرایی، به شما اجازه میدهد که خود را به عنوان یک طراح بشناسید و از این مکان لذت ببرید. همچنین باعث میشود سایر مناطق و اتاق های منزل را با خیال راحت تری چیدمان و تزئین کنید. اگر تازه کار هستید و تا حالا خودتان دستی به سر و گوش منزل نکشیده اید، پیشنهاد میکنم این مقاله را تا انتها بخوانید. پیشنهاد ها و نکات ریز، ساده اما مهمی دارد که میتوانید از آنها نهایت استفاده را بکنید. قبل از اینکه بخواهید ایده ها و طرح های خودتان را به منظور ایجاد یک دکوراسیون مدرن برای پذیرایی اجرا کنید باید یک چیز را در نظر بگیرید: اندازه گیری و شناخت فضاهای موجود.

به این نکته توجه کنید که مبلمان نباید چندین رنگ مختلف داشته باشند چون در گام اول شما یک اصل را شکسته اید و این اصل استفاده عادی از یک ترکیب مبلمان ساده است. بنابراین برای ایجاد تنوع رنگی بهتر است از تنالیته رنگی مشابه استفاده کنید مثلا ترکیب رنگ زغالی با خاکستری روشن و یا سفید. از قانون خاصی پیروی نکنید. شاید این جمله در نگاه اول برای شما ترسناک باشد. اما نکته مهم اینجاست که شما می توانید با استفاده از این جمله با آزادی عمل بیشتری پیش بروید. شاید شما دلتان بخواهد از یک صندوقچه قدیمی با یک کفی نرم و پارچهای در کنار دیگر مبلمانتان استفاده کنید. هیچ ایرادی ندارد فقط باید به این نکته توجه کنید که این ترکیب خارج از اصول صحیح چیدمان نباشد. به طور مثال در لحظه ورود به اتاق نشیمن نگاه ها به سمت صندوقچه می رود. اما می توانید با یک روکش و کفی ساده که در ترکیب مناسب با دیگر مبلمان منزلتان وجود دارد این ترکیب تازه را ایجاد کنید.

مبلهای ال شکل، با وجود قیمت پایین خود، بسیار زیبا و با کلاس هستند و البته، فضای زیادی برای نشستن دوستان و خانواده دارند. این روزها که قیمت منزل روز به روز بالاتر میرود، با داشتن یک مبل ال میتوانید در یک منزل کوچکتر و ارزانتر نیز به راحتی زندگی کنید. به علاوه، انعطافپذیری بالای مبلهای ال راحتی به شما این امکان را میدهد تا خلاقانهترین و زیباترین دکوراسیون را برای محیط پذیرایی خود انتخاب کنید. از مهمترین مزایای مبل ال راحتی، همانطور که از نامش پیداست، راحت بودن است. این نوع مبل، فضای بسیار خوبی برای استراحت کردن و دراز کشیدن در منزل ایجاد میکند. این در حالی است که مبلهای دارای طراحی سنتی و سلطنتی، خیلی راحت نیستند و به ندرت توسط ساکنین منزل مورد استفاده قرار میگیرند. شکل مبل ال به صورتی است که در هر حالتی میتوانید روی آن بنشینید، دراز بکشید و استراحت کنید. همچنین، مبل ال به شما این امکان را میدهد تا از هر زاویهای که دوست دارید، تلویزیون تماشا کنید.

در این دوره، از این مبل، بیشتر در اتاق خواب نشیمن استفاده میشد. در دوره ویکتوریا، مبلمان ارزش و جایگاه بالایی در میان پادشاهان و حاکمان داشت. در این زمان، افرادی که دچار بیماری و یا خستگی شدید بودند، بر روی این مبلمان استراحت میکردند. در دوره ویکتوریا، بانوان ویکتوریایی وجود یکی از انواع مبلمان شزلونج را در اتاق موهبت دانسته و آن را رومانتیک و عاشقانه میپنداشتند. در دهه 1930، این مبل جایگاه خود را در عرصه سینما پیدا کرد. بسیاری از بازیگران مشهور هالیوود در زمان بازی در فیلمهایشان، بر روی یکی از این مبلها مینشستند. صحنههایی که در آن از این مبل استفاده شد، مورد استقبال هواداران و سایر بازیگران قرار گرفت. این مبل، در زمان فروید نیز، جایگاه مهمی در جلسات روانکاوی داشت. بیماران فروید، بر روی این مبل مینشستند و فروید به عنوان روانشناس به سخنان آنها گوش میداد. طراحی مدرن مبل شزلونج، چگونه است؟

اما چگونه مبلمان مناسب را انتخاب کنیم؟ شما به مبلمانی نیاز دارید که نه تنها نیازهای شما را برآورده کند، بلکه با خواستهها، علایق و بودجه شما نیز همخوانی داشته باشد. نکات زیر به شما کمک میکند که تصمیم بگیرید چگونه مبلمان مناسب برای خانه خود انتخاب کنید! زمان مورد نیاز: 3 روز. برنامهریزی برنامهریزی شامل مواردی مانند مشخص کنید از فضا چه میخواهید، در مورد چگونگی استفاده از اتاق فکر کنید و… مشخص کنید از فضا چه میخواهید یعنی دوست دارید چه حسی از فضای اتاق نشیمن خود بگیرید. خیلی به عکسها توجه نکنید، ابتدا قطعاتی را انتخاب کنید که احساسی را که میخواهید، بدست آورید. مثلا اگر میخواهید اتاق نشیمن شما احساس دنجی و گرمی به شما بدهد، از پارچههای نرم و رنگهای گرم استفاده کنید. یا اگر میخواهید اتاق شما احساس منظم و مرتب بودن را منتقل کند، مبلمانی با خطوط تمیز و تیز انتخاب کنید. در مورد چگونگی استفاده از اتاق فکر کنید به چه سبک دکوراسیونی علاقمند هستید یا معماری کنونی خانه شما چیست؟

ترکیب رنگهای زرد و آبی و زرد و سبز برای اتاق خواب یک انتخاب ترکیبی ایدهآل است. علاوه بر این رنگ استخوانی هم برای اتاق خواب انتخاب خوبی است. طیفهای مختلف رنگ سبز برای اتاق خواب کیفیت و کمیت خواب را بهبود میبخشند. سبز زیتونی و سبز چمنی بهترین گزینهها از میان تناژهای مختلف رنگ سبز برای اتاق خواب هستند به خصوص برای آنهایی که سبز را به آبی ترجیح میدهند. آشپزخانه بدون اپن طبق علم روانشناسی رنگها میانگین خواب در یک اتاق خواب سبز ۷ ساعت و سی و شش دقیقه است. اگر به دنبال یک رنگ شیک و لوکس برای اتاق خواب یا حتی رنگ درب اتاق خواب میگردید به گزینه «نقرهای» فکر کنید. رنگ نقرهای باعث میشود سریعتر به خواب بروید و بنابراین گزینه مناسبی برای افرادی است که معمولا طول میکشد تا خوابشان عمیق شود و زیاد در رختخواب وول میخورند. میانگین ساعات خواب کسانی که در اتاق خواب نقرهای میخوابند ۷ ساعت و سی و سه دقیقه است.

و تنها با سه دیوار که در مجوع با هم حرفU را تشکیل میدهند ساخته میشود. یک فرم دیگر آن با دو دیوار و یک جزیره شکل میگیرد. اصلا مهم نیست که شما کدام یک از مدل های مطرح شده را انتخاب کنید. چون همه این مدلها اصولی و کاربردی هستند. نکته مهم در پیاده سازی هر آشپزخانهای با هر مدلی رعایت قانون مثلث است. که اصطلاحا به آن (“kitchen triangle”) گفته میشود. فاصله بین هیچکدام از این ۳ وسیله از هم نباید بیشتر از ۶ فوت (معادل ۱.۸ متر) باشد. هرچه این سه وسیله به هم نزدیکتر باشد سهولت آشپزی نیز بیشتر خواهد شد. البته این فاصله ها نباید خیلی کم باشد. چنانچه فقط یک نفر در آشپزخانه آشپزی میکند، حداق پهنای راهرو آشپزخانه باید ۱ متر باشد. و اگر بصورت همزمان دو نفر از آشپزخانه استفاده کنند یا مشغول آشپزی باشند این فاصله باید حداقل ۱.۳ متر باشد. البته که انتخاب یک کفپوش خوب برای آشپزخانه یکی از ملزومات اولیه در دکوراسیون است.

  • ۰۱/۰۶/۱۰
  • سهند حبیبی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی