آبیدر استوک

فروشگاه اینترنتی و سایت تخصصی لپتاپ استوک

آبیدر استوک

فروشگاه اینترنتی و سایت تخصصی لپتاپ استوک

سال ٩٧ فروشگاه فروش لپ تاپ استوک آبیدر استوک با هدف تامین لپ تاپ استوک باکیفیت تاسیس شد. ما سعی کرده‌ایم با تامین لپ تاپ‌های استوک اروپایی و آمریکایی مرغوب، رضایت خریداران را جلب کنیم. نکته جالب در مورد لپ تاپ استوک قیمت آن است. بودجه مورد نیاز برای خرید یک لپ تاپ استوک تقریبا یک سوم بودجه مورد نیاز برای خرید یک لپ تاپ تازه با مشخصاتی مشابه است.در حال حاضر لپ تاپ‌هایی که امکان تامین آنها وجود دارد عموما شامل برندهای HP، Dell، Lenovo، Asus می‌باشند. این برندها از جمله برندهای معتبر و باکیفیت جهانی هستند. همچنین در این مدت به صورت تخصصی و حرفه‌ای در حال تامین محصولات مایکروسافت بوده‌ایم.

  • ۰
  • ۰

لپتاپ مهندسی

کار این دستگاه به نوعی نخ کشیدن دندان ها به همراه آب است که به کمک یک وسیله خاص و مخصوص این کار را انجام می‌دهد. همه ما میدانیم که بهترین و موثر ترین راه برای از بین بردن پلاک های دندانی و به طور کلی تمیز کردن دندان ها، مسواک زدن است.

اما گاهی اوقات پیش می‌آید که تکه ها و بقایای غذا بین دندانها و یا زیر لثه جای می‌گیرند که در این شرایط به راحتی نمیتوان با مسواک زدن آن ها را تمیز و پاک کرد. در چنین شرایطی یکی از بهترین روش ها، استفاده از نخ دندان است. این وسیله ساده کارایی بسیار بالایی دارد و به راحتی می‌توان آن را تهیه کرد. همچنین قیمت آن نیز نسبتا ارزان است. اما برخی از افراد به دلایل مختلف نمی‌توانند از نخ دندان به خوبی استفاده کنند. در این صورت بهترین روش برای آنها استفاده از دستگاه واترپیک است.

واترپیک

این دستگاه با هدایت کردن جریان آب به ناحیه میانه دندان ها آن ها را تمیز می کند. البته در هنگام استفاده از واترپیک چیزی که بسیار اهمیت دارد مقدار فشار آب است. این فشار علاوه بر تمیز کردن دندان ها به نوعی ماساژ لثه ها را هم انجام می‌دهد و به بهبود سلامت آنها نیز کمک قابل توجهی می‌کند. بهترین سایت آنلاین برای فروش تجهیزات دندانپزشکی سایت پیشرودنت به آدرس https://pishrodent.com/ می‌باشد.

چگونه از واترپیک دندان استفاده کنیم؟

استفاده از این محصول بسیار آسان است. برای استفاده از واترپیک رعایت کردن گام‌ های زیر ضروری می باشد:

  • مخزن آب دستگاه را با استفاده از آب ولرم پر کنید و یکی از حالت‌های ذکر شده روی دسته واترپیک را انتخاب نمایید (اگر برای بار اول می باشد که می خواهید از این محصول استفاده کنید ، شاخص آن را روی گزینه  high قرار دهید) و سپس میزان فشار آب را با گذاشتن دهانه دستگاه به سمت سینک مشاهده و تنظیم نمایید.
  • لازم به ذکر است که برای شروع از کم ترین فشار واترجت واترپیک استفاده نمایید. دهانه واتر پیک را وارد دهان خود کنید. دستگاه را روشن نمایید و لب خود را برای پیشگیری از پاشش آب به محیط اطرف بسته نگه دارید.
  • در این مرحله اجازه دهید جریان آب به صورت کامل درون دهان جریان پیدا کند. قسمت‌های مختلف دهان شما را شست و شو دهد.

افرادی که استفاده از واترپیک برای آن‌ها مناسب است

در کل میتوان گفت اگر دوس ندارید جهت جرم گیری دندان به دندانپزشکی مراجعه کنید و دوس دارید همیشه دندان های سالم و تمیزی داشته باشید می توانید از این دستگاه استفاده نمایید.

اما در موارد زیر توصیه می شود حتما از واترپیک استفاده کنید:

  • در صورتی که لثه حساسی دارید
  • سیم کشی یا ارتودنسی دارید
  • کاشت دندان داشته اید و بریج یا پل دندانی دارید
  • تاج دندان دارید
واترپیک
  • ایمپلنت دندانی دارید
  • دندان مصنوعی غیر قابل جداسازی دارید
  • سیگاری هستید و نیاز به جرم گیری دندان دارید
  • ۰۱/۰۴/۲۸
  • سهند حبیبی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی