آبیدر استوک

فروشگاه اینترنتی و سایت تخصصی لپتاپ استوک

آبیدر استوک

فروشگاه اینترنتی و سایت تخصصی لپتاپ استوک

سال ٩٧ فروشگاه فروش لپ تاپ استوک آبیدر استوک با هدف تامین لپ تاپ استوک باکیفیت تاسیس شد. ما سعی کرده‌ایم با تامین لپ تاپ‌های استوک اروپایی و آمریکایی مرغوب، رضایت خریداران را جلب کنیم. نکته جالب در مورد لپ تاپ استوک قیمت آن است. بودجه مورد نیاز برای خرید یک لپ تاپ استوک تقریبا یک سوم بودجه مورد نیاز برای خرید یک لپ تاپ تازه با مشخصاتی مشابه است.در حال حاضر لپ تاپ‌هایی که امکان تامین آنها وجود دارد عموما شامل برندهای HP، Dell، Lenovo، Asus می‌باشند. این برندها از جمله برندهای معتبر و باکیفیت جهانی هستند. همچنین در این مدت به صورت تخصصی و حرفه‌ای در حال تامین محصولات مایکروسافت بوده‌ایم.

  • ۰
  • ۰

چرا لپ تاپ گیمینگ ؟

لپ تاپ گیمینگ بدون شک برای افراد علاقه مند به بازی های کامپیوتری، بهترین گزینه است. این افراد قادر هستند لپ تاپ مناسب خود را با توجه به نیاز و قدرت مالی خود انتخاب و تهیه کنند. ولی همان گونه که قبلا هم گفته شد عده زیادی بر این باورند که تهیه لپ تاپ گیمینگ برای افرای که اصلا علاقه ای به بازی های رایانه ای ندارند نیز می تواند بسیار مفید و کارآمد باشد. اما چرا افرادی که علاقه ای به بازی های کامپیوتری ندارند می بایستی برای خود لپ تاب گیمینگ خریداری کنند؟ زیرا مزیت های لپ تاپ گیمینگ آن چنان زیاد است که هنگام مقایسه آن با یک لپ تاپ معمولی، حتما با خود می گویید که داشتن همه این مزیت ها می تواند برای شما هم کار آمد باشد. اما چه مزیت هایی؟ در ادامه مطلب این مزیت ها را بیان می کنیم. از طرفی قیمت مناسب لپتاپ های گیمینگ استوک، می‌تواند هر خریداری را به خود جذب کنید.

لپ تاپ استوک گیمینگ چیست؟ | ویژگی ها و مزایای خرید لپ تاپ استوک گیمینگ |  اطلاع وب

لپ تاپ های گیمینگ برای اینکه بتوانند بازی ها را با کیفیت و سرعت بیشتری به نمایش بگذارند دارای سخت افزاری با کیفیت بالا هستند. در ساخت لپ تاپ های گیمینگ به سرعت مصرف باتری نیز توجه شده است. زیرا بازی های کامپیوتری مصرف باتری خیلی زیادی دارند. در ادامه تعدادی از خصوصیات مهم و کاربردی لپ تاپ گیمینگ را بیان می کنیم:

سرعت بالا لپ تاپ گیمینگ

هنگامی که شما لپ تاپ معمولی خود را روشن می کنید چه مدت طول می کشد تا سیستم بالا بیاید و دستگاه برای استفاده آماده شود؟ وقتی به یاد این موضوع می افتید حتما متوجه می شوید که باید چقدر انتظار کشید تا بالاخره لپ تاپ روشن و آماده بکار شود. در دنیای امروزه سرعت مهم ترین چیز است. حتی همین چند دقیقه انتظار هم می تواند آزار دهنده باشد. ولی مطلب مهم در مورد لپ تاپ های گیمینگ این است که از زمان فشردن دکمه استارت آن تا زمان آماده به کار سیستم تنها ۳۰ ثانیه زمان لازم است. این مزیت مخصوصا برای افراد تاجر و کسانی که باید در جلسه های کاری خود لپ تاپ خود را روشن کرده و از روی آن داده های خود را به اشتراک و نمایش بگذارند کاملا کارآمد است. تاخیر روشن شدن لپ تاپ و در اصل معطل شدن مشتری در جلسه کاری می تواند فرد را خجالت زده کند.
لپ تاپ گیمینگ با وجود پردازنده یا CPU قوی خود سرعت بالایی دارد. پردازنده ها در لپ تاپ های گیمینگ به دلیل اینکه باید بازی های حجیم را پردازش کنند دارای قدرت بیشتری هستند. چنین پردازنده هایی می توانند برای افرادی که برنامه های سنگین را روی لپ تاپ خود به اجرا در می آورند هم بسیار مفید و کار آمد باشد و سرعت عمل کار آن ها را افزایش دهد.

استفاده راحت لپ تاپ گیمینگ

ممکن است بعضی اشخاص متوجه این موضوع نباشند که لپ تاپ گیمینگ نیز می تواند تمامی کارهای یک لپ تاپ معمولی را انجام دهد. شما به راحتی می توانید همه نرم افزار های دلخواه خود را روی این لپ تاپ نصب کرده و از آن ها استفاده کنید؛ همچنین اصلا نباید نگران عجیب بودن آن باشید. به دلیل اینکه چیز عجیبی درون این لپ تاپ نیست. تنها تفاوت این لپ تاپ با لپ تاپ معمولی این است که لپ تاپ گیمینگ کارآمدتر و مفیدتر است و کیفیت بالاتری نیز دارد.

قطعات با کیفیت بالا لپ تاپ گیمینگ

همان گونه که قبلا گفته شد لپ تاپ گیمینگ به دلیل اینکه باید بازی ها را با کیفیت بالا و روان اجرا کند قطعات با کیفیتی دارد. این قضیه شامل: گرافیک، پردازنده قوی، حافظه بیشتر، کیفیت صدا و تصویر بهتر است.
وجود خنک کننده های بسیار پر قدرت یکی دیگر از ویژگی های بسیار خوب و جالب این لپ تاپ ها به شمار می رود که از آسیب رسیدن به لپ تاپ جلوگیری می کند. بازی های رایانه ای به طور معمول باعث داغ شدن لپ تاپ می شوند و این موضوع در لپ تاپ های معمولی موجب آسیب دیدن قطعات مختلف می شود. به همین دلیل است که در لپ تاپ های گیمینگ سیستم های خنک کننده قوی تری مورد استفاده قرار می گیرد؛ زیرا با وجود یک کولر قوی در لپ تاپ با چنین مشکلی رو به رو نخواهید شد.

فناوری پیشرفته تر لپ تاپ گیمینگ

اگر شما امروز یک لپ تاپ معمولی خریداری کنید از زمان استفاده از آن تا زمان خارج شدن از گروه لپ تاپ های بروز چه مدت طول می کشد؟ قطعا این مدت زمان چندان زیاد نیست؛ زیرا تکنولوژی رو به پیشرفت است و لپ تاپ ها هر روز با یک سری آیتم های جدید بروز می شوند. اما این موضوع در مورد لپ تاپ گیمینگ تفاوت دارد. چنین لپ تاپ هایی برای امروز ساخته نمی شوند بلکه برای بازی های بروز تر نیز قابل استفاده هستند. با توجه به این موضوع، لپ تاپ های گیمینگ دیرتر از رده خارج می شوند. این لپ تاپ ها تا مدت های طولانی می توانند همه بازی ها و برنامه های جدیدی که پس از آن ها وارد بازار می شوند و حجم بالایی دارند را اجرا کنند.

 

عمر باتری طولانی تر لپ تاپ گیمینگ

باتری قوی که لپ تاپ گیمینگ دارد یکی از ویژگی های بارز آن است. این باتری ها دوام و کارآیی بیشتری دارند و می توانند ساعات طولانی تری کار کنند. این خبر می تواند برای همه افراد عالی باشد. البته با انجام دادن بازی در زمان عادی باطری خالی خواهد شد ولی با برنامه های معمولی می توان تا حدودی بدون نیاز به شارژ با آن ها کار کرد.

طراحی زیبا و صفحه کیبورد راحت لپ تاپ گیمینگ

گیمرها برای بازی کردن با لپ تاپ به صفحه کیبوردی احتیاج دارند که دارای کلید های نرم و راحت باشد و در صورت استفاده طولانی از آن خسته نشوند. ولی مگر این طور صفحه کلیدی آرزوی ما نیست؟ به عنوان نویسنده یک صفحه کلید راحت برای من یک آرزوی دست نیافتنی است. اما در صورت خرید لپ تاپ گیمینگ می توانم قابلیتی متفاوت از کیبورد به دست آورم. طراحی استفاده شده در صفحه کیبورد لپ تاپ های گیمینگ برای کاربر احساس راحتی فراهم می کند. همچنین با طراحی ویژه و متفاوتی که دارد آن را از دیگر کیبورد ها متمایز می کند.

مزایای لپ تاپ استوک گیمینگ

  • لپ تاپ های گیمینگ به دلیل کم حجم بودن و حمل و نقل آسان ازمحبوبیت بیشتری نزد گیمرها برخوردار هستند. به لطف فناوری های امروزی، لپ تاپ های گیمینگ به اندازه کافی کارایی دارند تا کاربر بتواند لذت یک بازی سریع و بدون تاخیر را تجربه کند. همیشه عالی است که بتوانید لپ تاپ خود را به اطراف بچرخانید و بتوانید بازی های ویدیویی مورد علاقه خود را بدون نیاز به داشتن رایانه بزرگ و گران قیمت بازی کنید و لذت ببرید.
  • مزیت دیگر کیفیت بالای سخت افزاری لپ تاپ استوک گیمینگ می باشد که با امکان بالایی سال های زیادی را برای شما کار خواهد کرد. از جمله این سخت افزارها، کارت گرافیک را می توان نام برد. طول عمر طولانی باتری از نمونه های دیگر می باشد که برای روند بازی های قدرتمند کامپیوتری طراحی شده اند؛ اما برای اجرای برنامه های عادی با کارایی کم، حتی نیاز به استفاده از شارژرهم نمی باشد.

توجه داشته باشید:

  • از آنجا که لپ تاپ های گیمینگ از لپ تاپ های معمولی قدرتمند تر هستند، می توانید یک سری از برنامه های فشرده را بارگیری کنید که یک لپ تاپ معمولی قادر به انجام این کار بدون برخورد به مشکل نیست. این مزیت برای دانشجویان هم بسیار کارآمد می باشد به طوری که علاوه بر بازی کردن، نت برداری را هم انجام دهد و در کنار آن ۲۰ تب کروم و نرم افزار ورد را با هم روی صفحه بدون به وجود آمدن ذره ای مشکل نگه دارد.
  • تطبیق پذیری از دیگر مزایای لپ تاپ گیمینگ محسوب می شود و در این لپ تاپ ها قطعات به راحتی قابل تعویض می باشند و قابلیت ارتقاء بالایی در این لپ تاپ ها تعبیه شده است. مانند تعویض لاستیک خودرو در زمان فرسوده شدن آن، که با رفتن به یک فروشگاه لاستیک فروشی می توان لاستیک جدید و نویی را برای آن خریداری نماید. یک لپ تاپ گیمینگ هم به همان صورت می باشد. اگر یک لپ تاپ گیمینگ را به مدت پنج سال استفاده نمایید و احساس کنید که کارایی آن مثل سابق نیست، می توانید قسمت های مختلف آن را مورد بررسی قرار دهید و بخش مورد نظر را خریداری و جایگزین نمایید و با این کار در هزینه و زمان جهت خرید یک سیستم جدید صرفه جویی نمایید.

تفاوت لپ تاپ های گیمینگ با معمولی در پردازنده گرافیکی

مهمترین قطعه در لپتاپ‌های گیمینگ واحد پردازش گرافیکی است. لپتاپ‌های گیمینگ بهترین کارت گرافیک را در در بین لپتاپ‌های موجود دارند و همیشه شاهد حضور آخرین مدل‌های دو برند مشهور NVIDIA و AMD در این مدل ها هستیم. گاهی افرادی که به دنبال سیستم های قدرتمند برای رندر و مهندسی هستند نیز نیم نگاهی به این لپ تاپ ها دارند.

فضای ذخیره سازی

در بیشتر مدل لپتاپ‌های گیمینگ به جای استفاده ازهارد‌ های قدیمی یا هارد های معمولی با ظرفیت بالا، از SSD ها استفاده می‌شود که همین امر می‌تواند سرعت راه اندازی سیستم و اجرای بازی ها را به شدت کاهش دهد. به طوری که تفاوت کاملا محسوس خواهد بود.

فن و سیستم خنک کننده

لپ تاپ های گیمینگ به صورت اختصاصی از سیستم خنک کننده ویژه ای استفاده می کنند تا در هنگام اجرای بازی های سنگین که به سخت افزار بالایی نیاز دارند، آسیبی به قطعات لپ تاپ وارد نشود. در لپ تاپ های معمولی تنها شاهد یک فن ساده برای خنک کردن پردازنده و گرافیک هستیم.

 

امید است نکات کلیدی مربوط به لپ تاپ استوک برای خوانندگان و دوستداران لپ تاپ های گیمینگ و علاقمند به بازی مفید واقع شده باشد. چنانچه مایل به اطلاع از قیمت لپتاپ استوک در انواع مختلف آن هستید؛ بهترین سایت برای این منظور سایت آبدیر استوک به آدرس "https://abidarstok.com/" است. این سایت با ارائه بهترین لپتاپ های استوک اروپایی، تنوعی بالا و تضمین کیفیت، تجربه‌ی یک خرید عالی را به شما می‌دهد.

  • ۰۱/۰۴/۲۳
  • سهند حبیبی

نظرات (۱۰)

Hey There. I discovered your blog the usage of msn. That is a very
well written article. I'll be sure to bookmark it and return to learn more of your useful info.

Thank you for the post. I'll certainly return.
Aw, this was an extremely nice post. Finding the time and actual effort to make a top notch article… but what can I say… I procrastinate a whole lot and never seem to get nearly anything done.
I'm curious to find out what blog platform you have been utilizing?
I'm having some minor security problems with my latest blog and I'd
like to find something more safeguarded. Do you have any suggestions?
all the time i used to read smaller content that also clear their motive, and that is also happening with this article which I am
reading now.
Fastidious respond in return of this question with real arguments and telling everything about that.
Hmm it appears like your website ate my first comment (it
was super long) so I guess I'll just sum it up what I wrote
and say, I'm thoroughly enjoying your blog. I as well am an aspiring blog writer but I'm
still new to everything. Do you have any tips for first-time blog
writers? I'd really appreciate it.
I'm not sure why but this weblog is loading extremely
slow for me. Is anyone else having this problem or is it a issue on my end?
I'll check back later and see if the problem still exists.
Thanks for one's marvelous posting! I quite enjoyed reading it, you
can be a great author.I will make certain to bookmark your blog and will eventually come back very soon. I want to encourage
you to ultimately continue your great posts, have a nice weekend!
Hello! I could have sworn I've been to this website before but after browsing through some of the
post I realized it's new to me. Anyhow, I'm definitely
delighted I found it and I'll be bookmarking and checking back often!
I want to share a crazy life changing site that you will not ever regret.

Come at me to find out

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی