آبیدر استوک

فروشگاه اینترنتی و سایت تخصصی لپتاپ استوک

آبیدر استوک

فروشگاه اینترنتی و سایت تخصصی لپتاپ استوک

سال ٩٧ فروشگاه فروش لپ تاپ استوک آبیدر استوک با هدف تامین لپ تاپ استوک باکیفیت تاسیس شد. ما سعی کرده‌ایم با تامین لپ تاپ‌های استوک اروپایی و آمریکایی مرغوب، رضایت خریداران را جلب کنیم. نکته جالب در مورد لپ تاپ استوک قیمت آن است. بودجه مورد نیاز برای خرید یک لپ تاپ استوک تقریبا یک سوم بودجه مورد نیاز برای خرید یک لپ تاپ تازه با مشخصاتی مشابه است.در حال حاضر لپ تاپ‌هایی که امکان تامین آنها وجود دارد عموما شامل برندهای HP، Dell، Lenovo، Asus می‌باشند. این برندها از جمله برندهای معتبر و باکیفیت جهانی هستند. همچنین در این مدت به صورت تخصصی و حرفه‌ای در حال تامین محصولات مایکروسافت بوده‌ایم.

  • ۰
  • ۰

لپ تاپ ایسوس UX390UA

هرگاه ما صحبت از لپ تاپ های قدرتمند می کنیم اولین ذهنیت یک لپ تاپ سنگین با ظاهری سخت شکل می گیرد. زنبوک 3 ایسوس در رنگ نقره ای خاکستری ، رزگلد و آبی رویال عرضه شده است که با توجه به نیاز و سلیقه خود می توانید اقدام به انتخاب از میان ای سه رنگ نمایید. ایسوس در لپ تاپ زنبوک 3 از پردازنده نسل جدید اینتل استفاده کرده است. لبه های لپ تاپ توسطه های نوار های طلایی رنگی ظاهری بسیار جذاب به این لپ تاپ بخشیده اند و حس لوکس بوده را بیش از بیش به این لپ تاپ بخشیده اند. چنین سایزی برای یک آلترابوک بسیار ایدهآل است. روی نمایشگر از یک لایهی خیلی باریک 0.4 میلیمتری از شیشهی گوریلا گلس 4 استفاده شده است همچنین تصویر نمایشگر با کیفیت بالایی دارد و دقت رنگها هم واقعا خوب است. همانطور که از لپ تاپ های سری زنبوک انتظار داریم این سری از لپ تاپ ها باید دارای ظاهری زیبا و جذاب باشید. لپ تاپ ایسوس UX390UA دارای نمایشگر 12.5 اینچی است .

فتوشاپ CS5 در ۱۲ آوریل سال ۲۰۱۰ عرضه شد.


فتوشاپ CS4 به عنوان جانشین CS3، اولین نسخه ۶۵ بیتی فتوشاپ برای سیستم عامل ویندوز است. تیم توسعه آن در یک ویدئویی که در صفحه رسمی فیسبوک خود قرار داد، تکنولوژیهای جدید در حال توسعه را نشان داد که شامل قلمو های سه بعدی و ابزارهای warp بود. ابزار Color Correction نیز بهطور چشمگیری بهبود یافتهاست. در مه سال ۲۰۱۱، Adobe Creative Suite 5.5 (CS5.5) به همراه ورژنهای جدیدتر برخی از برنامهها، عرضه شد. هر دو محصول با سیستمهای Mac OS X و PowerPC مبتنی بر اینتل سازگاری دارند و از ویندوز XP و Vista پشتیبانی میکنند. نسخههای CS4 و CS4 Extended در ۱۵ اکتبر سال ۲۰۰۸ عرضه شدند. فتوشاپ CS5 در ۱۲ آوریل سال ۲۰۱۰ عرضه شد. هر دو نسخه CS4 و CS4 Extended به عنوان یک برنامه مستقل یا به عنوان قسمتی از Adobe Creative Suite ارائه شدهاند. آنها همچنین از طریق فروشگاه آنلاین Adobe و خرده فروشیهای دارای مجوز از طرف Adobe در دسترس عموم قرار گرفتند.

اگر حافظه داخلی آن کمی بیشتر بود، این لپتاپ میتوانست ایدهآلترین لپتاپ موجود در بازار باشد. لپ تاپ اپل مکبوک پرو 13 اینچی برای کسانی است که مدل قبلی یعنی 16 اینچی برایشان بزرگ است و به دنبال محصول جمعوجورتری هستند. این لپتاپ حدود 500 دلار قیمت دارد و از میانگین کلی هماتایان خود ارزانتر است. نکتهای که این لپتاپ را در این لیست قرار داده است، قیمت خوب و اقتصادی آن است. این لپ تاپ ایسر از CPU سه هستهای اینتل، رم 4 گیگابایتی، حافظه 128 گیگابایتی و صفحه نمایش 15.6 اینچی تشکیل شده است. رم 8 گیگابایت، حافظه 128 گیگابایت و پردازنده اینتل 5 هستهای از مشخصات دیگر آن هستند. کمپانی ایسر مجموعه اسپایر را سالها است که تولید میکند و همیشه با گذشت زمان و پیشرفت تکنولوژی، این سری از لپتاپها به یکی بهترین لپتاپهای سال تبدیل میشوند. عمر خوب باتری و صفحه نمایش 1080 آن هم به جذابیتهای این محصول افزودهاند.

 https://bestlaptops4u.ir/ بهترین سایت برای افزایش اطلاعات و آگاهی شما درباره لپ تاپ های استوک

فرمت پی اس دی در فتوشاپ توانایی ذخیره حداکثر پرونده با حجم دو گیگابایت و مقدار 30000X30000 پیکسل را دارد. میتوان پروندههای PSD, PSB و psdc را در سایر نرمافزارهای شرکت ادوبی مانند: بریج، لایتروم، ایندیزاین و ایلوستریتور و… فایلهای PSB توانایی تغییر به Tiff برای امور چاپی و استفاده در دیگر نرمافزارها را برخوردارند. نسخههای قبل از CS فتوشاپ قادر به باز کردن این فرمت نیستند. بیشتر پسوند PSB برای کارهای سنگین و بزرگ مانند طراحی بیلبورد که کار سنگینی برای یک طراح میباشد را شامل میشود. فرمت پی اس بی PSB (Large Document Format) توانایی ذخیره پرونده با حجم بیشتر از دو گیگابایت و مقدار بیشتراز 30000X30000 پیکسل را دارد. فایلهای PSB همانند فایلهای PSD امکان ذخیره به صورت لایه باز را دارند با این تفاوت که ابعاد تصاویری که در آنها میتواند ذخیره شود بسیار بزرگتر میباشد. اسناد cloud با پسوند جدید psdc (مخفف Photoshop Document Cloud یا سند ابری فتوشاپ) ذخیره میشوند. تفاوت اساسی میان فتوشاپ و ایلوستریتور در نوع ویرایش آنها است.

مجله اینترنتی بهترین لپ تاپ بازار

فایلهایی نظیر اطلاعات برنامهها، سیستمعامل، گرافیک بازیها یا بهطور کلی هر موردی که دسترسی به آن باید در کوتاهترین زمان اتفاق بیافتد، در حافظهی رم ذخیرهسازی میشوند. البته ناگفته نماند که میان حافظهی رم و مصرف باتری رابطه مستقیمی وجود دارد. هر چقدر مقدار حافظه بیشتر باشد، باعث بهبود چند وظیفگی در گوشی موبایل شما میشود. بازیهای سنگین و گرافیکی، بخش زیادی از حافظه را اشغال میکنند. اولین و مهمترین بخشی که در بررسی یک محصول دیجیتال در مقابل حافظهی رم به چشم میخورد میزان حافظهی آن است. شما برای اجرای جدیدترین و بهترین بازیها، بایستی یک گوشی با رم بالا و قابل قبول خریداری نمائید. آن هم به این دلیل که با وجود حافظه رم بالا، برنامهها با سرعت بالا و خوبی به فایلهای موجود دسترسی پیدا خواهند کرد. توصیه ما بر این است که همیشه روی رم گوشیتان سرمایهگذاری کنید. هرچند اغلب افراد این موضوع را نادیده می گیرند؛ چون مزایای بالا بودن حافظه به معایب آن می چربد.

مجله اینترنتی بهترین لپ تاپ غرب تهران

از زمانی که اولین نسخه iOS به بازار معرفی شده تاکنون، این سیستم عامل دستخوش تغییرات زیاد و خوبی بوده است. مایکروسافت، در سال 2012 Windows Phone 8 را با کارایی های بالاتر عرضه کرد. البته این سیستم عامل معایبی مثل قابلیت سفارشی سازی پایین هم دارد. از نقاط قوت این سیستم عامل میتوان به تنوع بسیار بالای نرم افزار های iOS و سادگی آن اشاره کرد. بازی های برنامه ریزی شده برای ویندوز فون در نوع خود جدید و باکیفیت هستند و کاربران از طریق Market Place می توانند تازه ترین بازی ها، موزیک ویدئوها و اپلیکیشن ها را دانلود نمایند. این سیستم عامل توسط شرکت قدرتمند مایکروسافت، برای گوشی های هوشمند طراحی شده است. یکی از مهم ترین ویژگی های ویندوز فون، انتقال فایل های رسانه ای از کامپیوتر به موبایل با استفاده از برنامه Zune For Windows Phone است. این سیستم عامل رابط کاربری روان و زیبایی دارد.

در حال حاضر سامسونگ از تبلتهای ۲۰۲۲ خود رونمایی کرده که با توجه به مشخصاتی که دارند، بیشک تبلتهای اندرویدی را به سطح جدیدی ارتقا خواهند داد. هر سه تبلت خانواده “s8″ در لیست بهترینهای ما جا دارند، اما عنوان بهترین تبلت جهان به”Galaxy Tab S8 Ultra” میرسد. دوربین عالی ۱۳ مگاپیکسلی به همراه باتری حجیم ۱۱۲۰۰ میلیآمپری، این مدل را تبدیل به پکیجی ایدهآل و همینطور بهترین تب لت حال حاضر کرده است. نمایشگر این مدل نیز ۱۴.۶ اینچی و از نوع Super AMOLED است و با پشتیبانی از رفرش ریت ۱۲۰ هرتزی، کیفیتی فراتر از یک لپتاپ را به شما ارائه میدهد، هرچند وزن ۷۲۶ گرمیاش، حمل آن را اندکی دشوار میسازد. در بین محصولات اپل نیز “iPad Air 2022” با توجه به قیمت ۵۵۰ یورویی خود، بینظیر عمل کرده است. این مدل قدرت خود را از قویترین تراشه کوالکام یعنی Snapdragon 8 Gen 1 میگیرد و به سادگی تمامی بازیهای گرافیکی را اجرا میکند. ناگفته نماند فست شارژ ۴۵ واتی این تبلت، تنها در ۸۲ دقیقه باتری را فول شارژ میکند.

پس سعی کنید لپ تاپی را انتخاب کنید که سبک باشد. 2- اندازه صفحه نمایش: صفحه نمایش لپ تاپ بر وزن لپ تاپ موثر است. همچنین به رزولوشن و دقت تصویر نیز در هنگام خرید توجه کنید. توجه کنید که معمولا در مسیر دانشگاه نیاز است مدت زمان طولانی برای حمل لپ تاپ خود صرف کنید و این موضوع می تواند در افزایش خستگی شما موثر باشد. همچنین توصیه می کنیم لپ تاپ های با صفحه نمایش مات و فول اچ دی را تهیه کنید. چرا که این لپ تاپ ها وزن کمتری خواهند داشت. وزن مورد قبول برای لپ تاپ های دانشجویی حدود 2 کیلوگرم است. همانطور که می دانید محبوب ترین اندازه صفحه نمایش لپ تاپ های موجود در بازار 15.5 اینچی است اما ما توصیه می کنیم لپ تاپ های 13 و 14 اینچی را نیز در هنگام خرید بررسی کنید. 3- پردازنده مرکزی لپ تاپ: با توجه به نوع کاربری لپ تاپ ، پردازنده های مختلفی بر روی رایانه ها نصب می شود. برای اطلاع از خرید لپ تاپ استوک گیمینگ و لپ تاپ مناسب حسابداری روی لینک های رنگی کلیک کنید. 

به طوری که میتوان گفت تقریبا همهی قطعات PC به مادربرد متصل میشوند. این موارد شامل یک سری نکتهی کلی میشوند. اگر زمان انتخاب بهترین مادربرد ایسوس گیمینگ نمیدانید که کدام یک از این مدلها را باید انتخاب کنید، میتوانید با دنبال کردن این مطلب از بهترین مادربرد ایسوس و همینطور قیمت بهترین مادربرد ایسوس اطلاع پیدا کنید. در کنار آن، نحوهی انتخاب بهترین مادربرد ایسوس برای بازی را هم به شما نشان خواهیم داد. مادربرد با این پشتوانه، میتواند به اجزا و قطعات مختلف کامپیوتر اجازه دهد تا با یکدیگر ارتباط برقرار کنند. مادربرد، یک برد مدار چاپی (PCB) است که به نوعی، پشتوانه یا شالوده سیستم محسوب میشود. علاوه بر این، این قطعهی حیاتی قادر است اتصالات مختلفی را برای اجزایی از قبیل واحد پردازش مرکزی (CPU)، واحد پردازش گرافیکی (GPU)، حافظه و فضای ذخیره سازی فراهم آورد. اما قبل از معرفی بهترین مادربرد ایسوس برای بازی یا بهترین مادربرد ایسوس گیمینگ یک سری نکته قابل توجه وجود دارد که باید به آنها اشاره کنیم.

X1 Yoga با ویژگیهایی مانند دوربین IR و حسگر اثر انگشت گرفته تا قلم و پوشش وبکم توانسته یک سر و گردن از باقی لپ تاپهای 2 در 1 بالاتر باشد. به علاوه، ZenBook 13 با شارژ کامل بیش از 13 ساعت دوام می آورد. ویژگی Numberpad 2.0 یکی دیگر از ویژگیهای فوق العاده این لپ تاپ است. فروشگاه اینترنتی تلکام ، با عرضه جدیدترین مدلها از برندهای روز جهان، خریدی مطمئن، آسان و سریع را به مخاطبین خود هدیه میدهد. درضمن تلکام، به مناسبت بلک فرایدی یک جشنواره بزرگ همراه با تخفیفهای بزرگ و جوایز ارزنده خواهد داشت. فراموش نکنید که این شرکت، با استفاده از مجربترین متخصصین در راهنمایی، انتخاب و خرید تا آخر مسیر با شما همراه خواهد بود. صفحه کلید کلیکی به خصوص برای چنین لپ تاپ جمع و جور و قابل حملی بسیار چشمگیر است. در ضمن اگر مایل به دانستن اطلاعات بیشتری درباره اخبار روز دنیای تکنولوژی بودید، پیشنهاد ما به شما مجله خبری تلکام است. زنبوک 13 ضمانت تعهد مستمر ایسوس به حل مشکلات و آسانتر کردن زندگی ماست. این لپ تاپ با شارژ کامل حدود 15 ساعت دوام میآورد. در تستهای گرافیکی و انتقال فایل توانست Dell XPS 13 که بهترین لپ تاپ حال حاضر است را شکست دهد. همچنین با نمایشگر OLED بسیار رنگارنگ از تمام رقبای دیگر جلوتر قرار دارد. مطمئناً این لپ تاپ جایگاهی را به عنوان یکی از بهترین لپتاپها به دست آورده و ثابت میکند که در انتخاب نمایشگر OLED نیازی به فدا کردن عمر باتری ندارید.

  • ۰۱/۰۵/۲۴
  • سهند حبیبی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی